سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مخزن آب کشاورزی

مخزن آب

مخزن آب کشاورزی 

مخزن آب کشاورزی باید دارای استاندارد های بالایی بوده تا قادر به تضمین سلامت مایعات به خصوص آب آشامیدنی در طولانی مدت باشد .

در این صنعت از مخزن ها به دو صورت استفاده می کنند یکی برای نگهداری از آب اشامیدنی و برای آبیاری محصولات و دیگری برای نگهداری از انواع کود ها و افت کش های مایع شیمیایی ، پس در هر دو گزینه مخزن باید دارای ویزگی های مختلفی باشد یعنی برای نگهداری از کود ها و سموم شیمیایی مخزن های یک لایه کافی بوده و برای نگهداری از مایعات خوراکی مانند آب ، مخزن سه لایه با داشتن ویژگی های آنتی باکتریال و ضد جلبک بسیار ضروری می باشد .

شرکت آذرپالت یکی از شرکت های معتبر و تولید کننده ی انواع مخزن های آب به صورت استاندارد در تنوع بالا می باشد .


جلوگیری از جلبک زدن مخزن آب پلاستیکی

مخزن آب

جلوگیری از جلبک زدن مخزن آب پلاستیکی

جلوگیری از جلبک زدن مخزن آب پلاستیکی دارای روش های مختلفی می باشد که شما می توانید با رعایت برخی از این نکات سلامت مایعات درون مخزن خود را تضمین نمایید .

اولین گام برای نگهداری طولانی مدت از آب اشامیدنی درون مخزن ها خرید مخزنی معتبر دارای سه لایه عایق ، آنتی باکتری ، ضد جلبک و .. می باشد شما می توانید انواع مخزن های تولید شده در شرکت آذرپالت در مدل های سه تا چهار لایه خریداری نمایید .

همچنین نصب مخزن ها در سایه و محیط های بسته ، نصب فیلتر آب ، رسیدگی سالیانه و جلوگیری از رسوب گذاری و ... همه عواملی می باشند که سبب شده تا مایعات درون مخزن از سلامت بالایی برخوردار باشد .


قیمت تانکر آب 2000لیتری

 مخزن آب

قیمت تانکر آب 2000لیتری

قیمت تانکر آب 2000لیتری را می توانمید ب مراجعه به سایت آذرپالت و یا تماس تلفنی با شرکت آذرپالت دریافت نمایید .

این مخزن ها با داشتن تنوع در شکل ، ضخامت یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در انواع صنعت های کارخانه ای ، کشاورزی ، مسکونی و ... می باشد و شما می توانید با توجه به بررسی مساحت ها و مایع مورد نظر ، مخزنی متناسب با نوع نیاز خود را تهیه نمایید .

برای اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت آذرپالت در ارتباط باشید و از مشاوره ای تخصصی در این باره اطلاعات لازم را کسب نمایید .


مخزن آب پلی اتیلن افقی

مخزن آب

مخزن آب پلی اتیلن افقی

مخزن آب پلی اتیلن افقی یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین مخزن های موجود در شرکت آذرپالت می باشد  شما می توانید از این مخزن ها در تنوعی بالا خریداری نمایید .

مخزن های افقی به دلیل خوابیده بودن مخزنی مناسب برای نگهداری از مایعات در محیط هایی کم ارتفاع می باشد و شما می توانید با توجه به نوع نیاز خود از این مخزن ها در تنوع بالای یک تا سه لایه خریداری نمایید .

مخزن آب افقی دارای پایه های سنگین بوده و به راحتی قادر به نگهداری مخزن و جلوگیری از واژگونی آن می باشد .


انواع مخزن آب مکعبی

مخزن آب

انواع مخزن آب مکعبی

انواع مخزن آب مکعبی را می توانید در استاندارد های بالا و تنوعی بی نظیر از شرکت آذرپالت با بهترین و ارزان ترین قیمت خریداری نمایید .

شما می توانید از این مخزن ها برای نگهداری از انواع مایعات به صورت های بهداشتی استفاده نمایید و این مخزن ها در مدل های سه لایه قادر به نگهداری از آب اشامیدنی در کیفیت بالا و بدون تغییر در مزه ی آن می باشد .

شما می توانید برای خرید این محصولات متناسب با نوع نیاز خود از مشاوره ی تخصصی در رابطه با کارایی این مخزن ها از کارشناسان شرکت آذرپالت بهره مند شوید .